Dansk Regneark Forum
  Hjælp Hjælp  Søg i forum   Arrangementer   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind


Error in Hidden module

 Besvar Besvar
Forfatter
LarsGuldbrand Se dropdown
Forum Begynder
Forum Begynder


Medlem: 08.Apr.2024
Land: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LarsGuldbrand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Error in Hidden module
    Sendt: 08.Apr.2024 kl. 14:19
Jeg er ivrig bruger af skabelonen fra excel-regneark.dk som hedder PrivatBudget2024 men er løbet ind i et problem efter jeg har haft filen åben på en windows maskine med en 32 bit excel version. Normalt bruger jeg min Mac som har en excel 64 bit version installeret og der har aldrig været problemer.

Det er en VBA fejlmeddelelse der popper op som fortæller at der er fejl i "hidden module" Ark1 og så peger den mod inkompatibilitet med version, platform eller anden arkitektur.

Jeg kan desværre ikke se mere da VBA koden jo er låst. Mit største problem udover at klikke boksene væk hele tiden er at jeg har skjult nogle måneder (inden problemet startede) og nu kan jeg ikke få dem tilbage igen.

Er der nogen som har oplevet noget lign. og fundet en løsning?

Mvh Lars
Til top



Til top
Allan Se dropdown
Forum Admin
Forum Admin
Avatar
Forum Admin

Medlem: 03.Feb.2010
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 10330
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18.Apr.2024 kl. 12:54
Hej Lars

Har du fået løst dit problem?

Til top
LarsGuldbrand Se dropdown
Forum Begynder
Forum Begynder


Medlem: 08.Apr.2024
Land: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LarsGuldbrand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18.Apr.2024 kl. 12:59
Nej, desværre, endte med at kopiere alle mine data over i en ny skabelon og holder mig nu fra at åbne filen på både windows og mac selvom jeg ikke ved med sikkerhed at det var årsagen til mit problem. De to hændelser faldt bare sammen i tid :-)

Det ville dog være enormt fedt og anvendeligt hvis der fandtes en version til google sheets.

Tak fordi du spørger.


Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se dropdown

© 2010 - 2024 Dansk Regneark Forum - en del af Excel-regneark.dk