Dansk Regneark Forum
  Hjælp Hjælp  Søg i forum   Arrangementer   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind


Emne lukketLagerstyring

 Besvar Besvar
Forfatter
erdo Se dropdown
Forum Begynder
Forum Begynder


Medlem: 14.Jan.2012
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Lagerstyring
    Sendt: 14.Jan.2012 kl. 18:13
Findes der en formel man evt. kan anvende til et lille lager, hvor man har en beholdning - kan registrere hhv. tilgang og afgang og hvor man så hele tiden kan se hvor meget man har på lager?

 Jeg har prøvet med den simple formel hvor man skriver C1 =A1-B1  eller for at vise hvad der kunne stå i A-feltet 100 - B-feltet 20 = C-feltet 80.

Når man så næste gang vil registrere 10 mere ud i B- feltet - så skriver den at C = 90 - men burde vitterligt have skrevet 70.

Jeg er en årgang ´41 - og har brug for pro-hjælp, da jeg ikke er dus med programmet, så hvis der er en der kan angive en brugbar formel ville jeg blive glad.Smile

Mvh

Erdo
Til top



Til top
Allan Se dropdown
Forum Admin
Forum Admin
Avatar
Forum Admin

Medlem: 03.Feb.2010
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 10329
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18.Jan.2012 kl. 20:59
Hej Erdo,
 
Jeg tror at denne tråd kan være dig til stor hjælp.
/find-varenummer-og-opdater-lagerbeholdning_topic428.html" target="_blank"/find-varenummer-og-opdater-lagerbeholdning_topic428.html
 
Denne fil kan måske lede dig på vejen: uploads/1/uniform_test_2.xlsx
 
Hvis ikke, så vend tilbage hertil Wink
 
//Allan
 
 
Til top
peda Se dropdown
Sølv bruger
Sølv bruger
Avatar

Medlem: 30.Nov.2010
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 109
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21.Jan.2012 kl. 21:30
Hej
Jeg har engang lavet et lille system, hvor man taster både tilgang og afgang fra lageret og derpå udregner ny beholdning. Vil du evt være interesseret i at se det.
 
mvh
Peda
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se dropdown

© 2010 - 2024 Dansk Regneark Forum - en del af Excel-regneark.dk