Dansk Regneark Forum
  Hjælp Hjælp  Søg i forum   Arrangementer   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind


Emne lukketKopiere flere celler ind i nyt regneark

 Besvar Besvar
Forfatter
Mkjkj Se dropdown
Forum Begynder
Forum Begynder


Medlem: 30.Jul.2013
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: Kopiere flere celler ind i nyt regneark
    Sendt: 30.Jul.2013 kl. 19:02

Hej..

Jeg er nybegynder i Excel verdenen og mit kendskab er meget grundlæggende.

Jeg har søgt mange steder, men jeg har stadig ikke fundet svaret på hvordan jeg kan kopiere flere celler fra forskellige regneark ind i et nyt regneark, der automatisk opdateres? Jeg har vedhæftet min fil for at skabe større forståelse.

 Jeg har den samme type data fra forskellige personer med forskellige værdier (regnearkene med data hedder: Anne, Tine og Per).

Jeg ønsker at kopiere resultaterne fra: Projects/Activity, Type of project, Total [min], Person og Week for de forskellige personer i et nyt regneark (kaldet gathered data), som skal kunne opdateres automatisk, hvis jeg foretager ændringer (i regnearkene: Anne, Tine og Per).

I sidste ende vil jeg benytte en pivot, så jeg er i stand til at se, hvor mange minutter der er brugt på hver type projekter eller projektet / aktiviteten, hvor jeg kan vælge en bestemt uge, per person (som vist i regnearket der hedder Type of project (her dog kun med data fra Anne, hvor jeg optimalt ville kunne vælge mellem alle personerne).

Men det vigtigste spørgsmål er, hvordan jeg kan kopiere flere celler fra forskellige regneark ind i et nyt regneark, der automatisk opdateres?

Jeg håber meget at nogen kan hjælpe mig.

uploads/913/Timesheet_example.xlsx

Venlig hilsen

Marie



Til top



Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se dropdown

© 2010 - 2024 Dansk Regneark Forum - en del af Excel-regneark.dk