Dansk Regneark Forum
  Hjælp Hjælp  Søg i forum   Arrangementer   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind


Emne lukketHent data fra søgemaskiner

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
EXCELGAARD Se dropdown
Platin bruger
Platin bruger


Medlem: 27.Dec.2012
Land: Denmark
Status: Offline
Point: 5419
Direkte link til dette indlæg Emne: Hent data fra søgemaskiner
    Sendt: 15.Sep.2014 kl. 09:46
Så er det officielt lagt ud på Internettet:

www.excelgaard.dk/Bib/SERP/ www.excelgaard.dk/Bib/SERP/

Projektet er åben og ubeskyttet, så man kan se, hvad der sker 'under kølerhjelmen', og projektet har sin egen GUI, med eget bånd (Ribbon), Dialogboks (UserForm), o.s.v..

Enjoy :-)

Husk, at trykke på [Tak], hvis du kan lide et indlæg.
Husk, at trykke på [Accepteret Svar], hvis du kan bruge et løsningsforslag.
Til top



Til top
EXCELGAARD Se dropdown
Platin bruger
Platin bruger


Medlem: 27.Dec.2012
Land: Denmark
Status: Offline
Point: 5419
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29.Aug.2014 kl. 21:16
Hej Søren,

Det er nok fordi, jeg benytter nogle funktioner, der ikke er tilgængelige i Excel 2007...
...opgrader til Excel 2013, og du er flyvende Smile
Husk, at trykke på [Tak], hvis du kan lide et indlæg.
Husk, at trykke på [Accepteret Svar], hvis du kan bruge et løsningsforslag.
Til top
Soeren49 Se dropdown
Sølv bruger
Sølv bruger
Avatar

Medlem: 14.Aug.2014
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 105
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29.Aug.2014 kl. 09:48
Citat: EXCELGAARD EXCELGAARD skrev:

Velbekomme - men, vent nu og se, om du kan få det til at virke Smile

Hej Excelgaard
Umiddelbart ser det ud til at virke i excel 2013. Men vi skrev om nogle fejl tidligere i tråden, og at du evt. kunne hjælpe med "Object" fejl.

Den er i WUF_SERP

' (C) Dan Elgaard   (www.EXCELGAARD.dk)
' Visit website for full explanation and documentation


' Module level constants
  Const BackColor_Disabled As Long = 13160660   ' RGB(212, 208, 200)
  Const BackColor_Enabled  As Long = 12648384
  Const BackColor_Locked   As Long = 16777152

Option Explicit
Private Sub UserForm_Initialize()

' * ' Initialize
      On Error Resume Next

      SWS_SERP_Result.Select
      Application.EnableEvents = False
      If ActiveSheet.Name = SWS_SERP_Result.Name Then ActiveWindow.DisplayHeadings = False


' * ' Setup UserForm
      Call UserForm_Appearence_Initial

Her er et skærmprint af det.
uploads/1212/billede.docx


Søren Hansen, anvender Excel 2007.
Til top
EXCELGAARD Se dropdown
Platin bruger
Platin bruger


Medlem: 27.Dec.2012
Land: Denmark
Status: Offline
Point: 5419
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29.Aug.2014 kl. 01:44
Velbekomme - men, vent nu og se, om du kan få det til at virke Smile
Husk, at trykke på [Tak], hvis du kan lide et indlæg.
Husk, at trykke på [Accepteret Svar], hvis du kan bruge et løsningsforslag.
Til top
Soeren49 Se dropdown
Sølv bruger
Sølv bruger
Avatar

Medlem: 14.Aug.2014
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 105
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28.Aug.2014 kl. 20:25
Citat: EXCELGAARD EXCELGAARD skrev:

Så har jeg lagt en ny version af programmet ud.

Ud over, at 'Bing' og 'Yahoo' nu også er understøttet, så har jeg helt omskrevet koden til at finde placeringerne - det viste sig, at den gamle kode under visse omstændigheder kunne give forkerte placeringer (en fejl som det oprindelig regneark rent faktisk osse havde...)

Den nye kode er ikke kun fejlfri (?), men også langt mere robust og sikker, samt fleksibel og let at udvide.

Med mindre der kommer alvorlige fejl eller mangler, eller forslag til udvidelser/forbebedringer, så bliver dette den udgave, der kommer med på næste opdatering af mit website (den 14.09.2014).

Linket er det samme, som hidtil:
www.excelgaard.dk/Bib/SERP/ www.excelgaard.dk/Bib/SERP/


Hej Excelgaard
Tak for dit arbejde med dette projekt. Jeg er glad for at du har fundet en fejl i det oprindelig regneark. Så nu kan jeg være sikre på at de resultater, der vises også passer.Tongue
Jeg vil her i aften afprøve det i excel 2013.
Søren Hansen, anvender Excel 2007.
Til top
EXCELGAARD Se dropdown
Platin bruger
Platin bruger


Medlem: 27.Dec.2012
Land: Denmark
Status: Offline
Point: 5419
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28.Aug.2014 kl. 12:21
Så har jeg lagt en ny version af programmet ud.

Ud over, at 'Bing' og 'Yahoo' nu også er understøttet, så har jeg helt omskrevet koden til at finde placeringerne - det viste sig, at den gamle kode under visse omstændigheder kunne give forkerte placeringer (en fejl som det oprindelig regneark rent faktisk osse havde...)

Den nye kode er ikke kun fejlfri (?), men også langt mere robust og sikker, samt fleksibel og let at udvide.

Med mindre der kommer alvorlige fejl eller mangler, eller forslag til udvidelser/forbebedringer, så bliver dette den udgave, der kommer med på næste opdatering af mit website (den 14.09.2014).

Linket er det samme, som hidtil:
www.excelgaard.dk/Bib/SERP/ www.excelgaard.dk/Bib/SERP/

Husk, at trykke på [Tak], hvis du kan lide et indlæg.
Husk, at trykke på [Accepteret Svar], hvis du kan bruge et løsningsforslag.
Til top
EXCELGAARD Se dropdown
Platin bruger
Platin bruger


Medlem: 27.Dec.2012
Land: Denmark
Status: Offline
Point: 5419
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26.Aug.2014 kl. 09:53
Citat: Soeren49 Soeren49 skrev:

Skulle du have interesse for endnu en opgave, der også har med søgemaskineoptimering at gøre har jeg endnu et projekt, der godt kunne trænge til en revidering. Hvis du kunne have lyst til at stifte mere bekendtskab med SEO, kan jeg godt hjælpe dig med at finde mere information om dette.
Jamen, du er da velkommen til at prøve, at ligge opgaven herud - det kunne jo osse tænkes, at der både var andre, der ville byde ind med løsningsforslag, eller andre der kunne bruge selve løsningen Smile
Husk, at trykke på [Tak], hvis du kan lide et indlæg.
Husk, at trykke på [Accepteret Svar], hvis du kan bruge et løsningsforslag.
Til top
Soeren49 Se dropdown
Sølv bruger
Sølv bruger
Avatar

Medlem: 14.Aug.2014
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 105
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26.Aug.2014 kl. 08:18
Citat: EXCELGAARD EXCELGAARD skrev:

Så har jeg lige haft lejlighed til at teste det på en computer med Windows 8.1 og Excel 2010, og her virkede det også uden problemer - så jeg tror, at det er Excel 2007, der viser sit grimme ansigt igen Evil Smile

Nu er det testet på:

  • Windows 7, med Engelsk Excel 2013
  • Windows 8.1, med Dansk Excel 2010

Og, det virker i begge tilfælde...

Jeg har nu osse lavet 'Yahoo' delen, og vil nok ligge den nye version ud i løbet af et par dage, når jeg har prøvet at gennemteste det over nogle dage, hvor jeg opsamler historiske data...

Selvom, jeg ikke lige i dit tilfælde har hjulpet dig ret meget, vil jeg dog sige tak for opgaven, som har lært mig lidt om søgemaskineoptimering også Smile



Hej
Jeg ser frem til at se det endelige resultat.

Skulle du have interesse for endnu en opgave, der også har med søgemaskineoptimering at gøre har jeg endnu et projekt, der godt kunne trænge til en revidering. Hvis du kunne have lyst til at stifte mere bekendtskab med SEO, kan jeg godt hjælpe dig med at finde mere information om dette. 
Søren Hansen, anvender Excel 2007.
Til top
EXCELGAARD Se dropdown
Platin bruger
Platin bruger


Medlem: 27.Dec.2012
Land: Denmark
Status: Offline
Point: 5419
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25.Aug.2014 kl. 21:02
Så har jeg lige haft lejlighed til at teste det på en computer med Windows 8.1 og Excel 2010, og her virkede det også uden problemer - så jeg tror, at det er Excel 2007, der viser sit grimme ansigt igen Evil Smile

Nu er det testet på:

  • Windows 7, med Engelsk Excel 2013
  • Windows 8.1, med Dansk Excel 2010

Og, det virker i begge tilfælde...

Jeg har nu osse lavet 'Yahoo' delen, og vil nok ligge den nye version ud i løbet af et par dage, når jeg har prøvet at gennemteste det over nogle dage, hvor jeg opsamler historiske data...

Selvom, jeg ikke lige i dit tilfælde har hjulpet dig ret meget, vil jeg dog sige tak for opgaven, som har lært mig lidt om søgemaskineoptimering også Smile

Husk, at trykke på [Tak], hvis du kan lide et indlæg.
Husk, at trykke på [Accepteret Svar], hvis du kan bruge et løsningsforslag.
Til top
Soeren49 Se dropdown
Sølv bruger
Sølv bruger
Avatar

Medlem: 14.Aug.2014
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 105
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25.Aug.2014 kl. 11:31
Citat: EXCELGAARD EXCELGAARD skrev:

Ups Smile
Programmet er lavet til Excel 2010 eller nyere - så har du en Excel 2007, så er det bare bad luck Unhappy
(Ja, jeg tror, at det osse virker på XL2010, men det er lavet på en XL2013)

Faktisk er Excel 2007 den dårligeste version af Excel, der er lavet siden Excel4, simpelthen fordi der var alt for mange fejl og "børnesygdommme" i forbindelse med alle de nye ting, som Microsoft byggede ind i Excel dengang:
www.excelgaard.dk/Bib/FAQ/Excel2007/ www.excelgaard.dk/Bib/FAQ/Excel2007/

Og, så gør du det, jo, ikke bedre, at du kører med den absolut dårligste Windows, der nogensinde er lavet Tongue

Rent faktisk plejer jeg, at sige, at jeg ikke vil hjælpe folk, der kører med enten XL2007 eller Vista, da jeg simpelthen ikke gider slås med alle de problemer, som disse systemer altid giver...
www.excelgaard.dk/Bib/FAQ/Krav/ www.excelgaard.dk/Bib/FAQ/Krav/

Søgemaskineprogrammet virker perfekt her hos mig, og jeg har netop her til morgen lavet 'Bing' delen også, og selvom jeg får gæster i dag, så burde jeg også kunne nå, at lave 'Yahoo' delen senere på dagen...

Jeg har nu kørt søgningerne de sidste tre dage, for at have nogle 'historiske' data at køre med, og sammenligne på, og det spiller bare Smile

Jeg kan ikke hjælpe dig med at få båndet frem, da det er skrevet specifikt til XL2010 eller nyere...

Men, jeg kan måske hjælpe dig med din 'Object' fejl?
Kan du fortælle præcist i hvilket linje du får fejlen, evt. uploade et skærmbillede med fejlen?

PS: Og, så må man ALDRIG installere 64-bit udgaven af Office:
www.excelgaard.dk/Bib/Excel/Bit/ www.excelgaard.dk/Bib/Excel/Bit/

Så, hvis du osse kører med 64-bit udgaven, er du endnu mere på s*******!


Så har jeg da en god grund til at få udskiftet hardware og software. Men indtil da kan jeg prøve det af på en bærebar med windows 8,1 og Excel 2013. Det er ikke min egen.

Søren Hansen, anvender Excel 2007.
Til top
EXCELGAARD Se dropdown
Platin bruger
Platin bruger


Medlem: 27.Dec.2012
Land: Denmark
Status: Offline
Point: 5419
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25.Aug.2014 kl. 09:48
Ups Smile
Programmet er lavet til Excel 2010 eller nyere - så har du en Excel 2007, så er det bare bad luck Unhappy
(Ja, jeg tror, at det osse virker på XL2010, men det er lavet på en XL2013)

Faktisk er Excel 2007 den dårligeste version af Excel, der er lavet siden Excel4, simpelthen fordi der var alt for mange fejl og "børnesygdommme" i forbindelse med alle de nye ting, som Microsoft byggede ind i Excel dengang:
www.excelgaard.dk/Bib/FAQ/Excel2007/ www.excelgaard.dk/Bib/FAQ/Excel2007/

Og, så gør du det, jo, ikke bedre, at du kører med den absolut dårligste Windows, der nogensinde er lavet Tongue

Rent faktisk plejer jeg, at sige, at jeg ikke vil hjælpe folk, der kører med enten XL2007 eller Vista, da jeg simpelthen ikke gider slås med alle de problemer, som disse systemer altid giver...
www.excelgaard.dk/Bib/FAQ/Krav/ www.excelgaard.dk/Bib/FAQ/Krav/

Søgemaskineprogrammet virker perfekt her hos mig, og jeg har netop her til morgen lavet 'Bing' delen også, og selvom jeg får gæster i dag, så burde jeg også kunne nå, at lave 'Yahoo' delen senere på dagen...

Jeg har nu kørt søgningerne de sidste tre dage, for at have nogle 'historiske' data at køre med, og sammenligne på, og det spiller bare Smile

Jeg kan ikke hjælpe dig med at få båndet frem, da det er skrevet specifikt til XL2010 eller nyere...

Men, jeg kan måske hjælpe dig med din 'Object' fejl?
Kan du fortælle præcist i hvilket linje du får fejlen, evt. uploade et skærmbillede med fejlen?

PS: Og, så må man ALDRIG installere 64-bit udgaven af Office:
www.excelgaard.dk/Bib/Excel/Bit/ www.excelgaard.dk/Bib/Excel/Bit/

Så, hvis du osse kører med 64-bit udgaven, er du endnu mere på s*******!
Husk, at trykke på [Tak], hvis du kan lide et indlæg.
Husk, at trykke på [Accepteret Svar], hvis du kan bruge et løsningsforslag.
Til top
Soeren49 Se dropdown
Sølv bruger
Sølv bruger
Avatar

Medlem: 14.Aug.2014
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 105
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25.Aug.2014 kl. 08:51
Citat: EXCELGAARD EXCELGAARD skrev:

Så fik jeg endeligt lidt tid til at sidde mig ned og lege med det Smile

Jeg har lagt det foreløbige resultat ud her:
www.excelgaard.dk/Bib/SERP/ www.excelgaard.dk/Bib/SERP/

Det er endnu ikke helt færdig - bla. mangler jeg at lave koden for Bing og Yahoo - men, inden jeg forsætter vil jeg lige høre om du (og, andre?) har input, forslag, fejlrettelser m.v...

Metoden, der benyttes er en lille smule anderledes end, det regneark, du selv uploadede, da mit regneark ikke gør forskel på om man angiver hjemmesiderne med 'www' foran ('www.domain.tld' eller blot 'domain.tld').
Jeg er endnu ikke helt sikker på, om det er smart, eller om det er en fordel, at skelne mellem de to?

Nåh, ja, og så er det endnu ikke helt 100% fejltestet endnu, men det kan du evt. hjælpe med Geek


Hej Excelgaard

Det ser godt ud og er lige efter hensigtenSmile Jeg tror det er bedst at der ikke er forskel på om der er "www" foran.

Jeg får ikke den der WUF_SERP boks frem, og heller ikke båndet. Efter at jeg har klikket på aktivering af macro får jeg følgende besked ( Object variabel or With block variabel not set). Er det det du mangler at lave eller er det hos mig der er er fejl. Jeg anvender office 2007 i windows wista. 
Det er godt tænkt at du har lavet denne WUF_SERP boks, men kunne det være muligt at lave noget ligende, hvor søgeordne indtastes? Et andet forslag kunne være for at se resultatet på en graf. Men det er ikke et must.
Som sagt syntes jeg et det tegner til at blive et godt resultat og jeg er overrasket over at det der  er lavet ser meget anvendeligt ud.



Søren Hansen, anvender Excel 2007.
Til top
EXCELGAARD Se dropdown
Platin bruger
Platin bruger


Medlem: 27.Dec.2012
Land: Denmark
Status: Offline
Point: 5419
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23.Aug.2014 kl. 15:43
Så fik jeg endeligt lidt tid til at sidde mig ned og lege med det Smile

Jeg har lagt det foreløbige resultat ud her:
www.excelgaard.dk/Bib/SERP/ www.excelgaard.dk/Bib/SERP/

Det er endnu ikke helt færdig - bla. mangler jeg at lave koden for Bing og Yahoo - men, inden jeg forsætter vil jeg lige høre om du (og, andre?) har input, forslag, fejlrettelser m.v...

Metoden, der benyttes er en lille smule anderledes end, det regneark, du selv uploadede, da mit regneark ikke gør forskel på om man angiver hjemmesiderne med 'www' foran ('www.domain.tld' eller blot 'domain.tld').
Jeg er endnu ikke helt sikker på, om det er smart, eller om det er en fordel, at skelne mellem de to?

Nåh, ja, og så er det endnu ikke helt 100% fejltestet endnu, men det kan du evt. hjælpe med Geek
Husk, at trykke på [Tak], hvis du kan lide et indlæg.
Husk, at trykke på [Accepteret Svar], hvis du kan bruge et løsningsforslag.
Til top
EXCELGAARD Se dropdown
Platin bruger
Platin bruger


Medlem: 27.Dec.2012
Land: Denmark
Status: Offline
Point: 5419
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22.Aug.2014 kl. 08:34
Hej Søren,

Bare lige en hurtig lille besked om, at jeg ikke har glemt dig, men jeg har simpelthen haft røvetravlt i denne uge, hvor alle har hevet i mig fra højre og ventre af...

...men, jeg har ferie i næste uge, så mon ikke jeg finder tid der Smile

Undskyld forsinkelsen...
Husk, at trykke på [Tak], hvis du kan lide et indlæg.
Husk, at trykke på [Accepteret Svar], hvis du kan bruge et løsningsforslag.
Til top
Soeren49 Se dropdown
Sølv bruger
Sølv bruger
Avatar

Medlem: 14.Aug.2014
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 105
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19.Aug.2014 kl. 19:39
Citat: EXCELGAARD EXCELGAARD skrev:

OK, så det er simpelthen blot et spørgsmål om at tælle, på, hvilken placering, som det enkele website står, alt efter, hvilke(t) søgeord, der er anvendt?

Det burde være til at finde ud af Smile

Men, jeg tror lige, at jeg vil ofre lidt tid på at skrive min egen kode til formålet - hvis jeg ikke bliver forstyrret for meget i morgen, burde jeg kunne lave et udkast allerede til i morgen...


Hej Excelgaard

Super og tak for det, jeg ser frem til resultatet.

Mvh. Søren
Til top
EXCELGAARD Se dropdown
Platin bruger
Platin bruger


Medlem: 27.Dec.2012
Land: Denmark
Status: Offline
Point: 5419
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19.Aug.2014 kl. 18:11
OK, så det er simpelthen blot et spørgsmål om at tælle, på, hvilken placering, som det enkele website står, alt efter, hvilke(t) søgeord, der er anvendt?

Det burde være til at finde ud af Smile

Men, jeg tror lige, at jeg vil ofre lidt tid på at skrive min egen kode til formålet - hvis jeg ikke bliver forstyrret for meget i morgen, burde jeg kunne lave et udkast allerede til i morgen...
Husk, at trykke på [Tak], hvis du kan lide et indlæg.
Husk, at trykke på [Accepteret Svar], hvis du kan bruge et løsningsforslag.
Til top
Soeren49 Se dropdown
Sølv bruger
Sølv bruger
Avatar

Medlem: 14.Aug.2014
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 105
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19.Aug.2014 kl. 14:10
Citat: EXCELGAARD EXCELGAARD skrev:

Hej Søren,

Undskyld, at jeg lige har været fraværende de sidste dage, men der kom lige noget andet op...
Men, jeg kigger på det i dag...

Bare lige for at være helt skarp:

Hvis jeg laver følgende forespørgsel:
https://www.google.dk/search?start=1&q=houseguard

Hvad er det så præcist for et tal, du ønsker, på den side, der kommer op?
Hvad dækker parameteren 'start' over?

(Ja, du kan godt høre, at mine erfaringer med SERP ikke er de store Confused)


Hej Excelgaard

Tak for din interesse for at løse problemet. Jeg skal prøve at forklare mig noget mere.

Her er forklaringen bag tallet.

Når man søger på google får man på hver side 10 søgeresultater, du vil somme tider se at der i toppen af siden er nogle resultater, hvor der står annonce de skal ikke tælles med. Der er ikke noget nummer ud for placeringen af søgningerne. Man skal selv tælle placeringerne. I mit tilfælde med Excel er det så Excel der automatisk gør det og viser tallet i arket med "Ranking analyse".

Det vil sige går man over til bunden af side 2 har man så 20 resultater og så videre.
Det er resultaterne fra side 1 til og med side 3, altså de 30 først placeringer jeg er interesseret i. Kun de placeringer,  fordi at der er sjældent nogen som blader om på side 4 når man søger på google.
 
På en søgning med ordet tyverialarmer har jeg aktuelt en placering som nummer  25. Det er det tal jeg er skal bruge og har interesse for at følge dagligt. Fordi at det kan ændre sig fra dag til dag, jeg er selvfølgelig mest interesseret i de første 10 placeringer. Da de jo er på side 1.
Du kan se det her https://www.google.dk/search?start=1&q=houseguard#q=tyverialarmer&start=20

Parameteren "start" må dække over at det er det første resultat der kommer frem i søgningerne.
Jeg skal lige sige at dette regne ark har jeg ikke selv lavet. Derfor kan jeg ikke komme det nærmere, hvad denne parameter betyder.

Jeg håber at ovenstående har givet dig lidt mere indblik i hvad SERP er.

Mvh. Søren

Til top
EXCELGAARD Se dropdown
Platin bruger
Platin bruger


Medlem: 27.Dec.2012
Land: Denmark
Status: Offline
Point: 5419
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19.Aug.2014 kl. 09:43
Hej Søren,

Undskyld, at jeg lige har været fraværende de sidste dage, men der kom lige noget andet op...
Men, jeg kigger på det i dag...

Bare lige for at være helt skarp:

Hvis jeg laver følgende forespørgsel:
https://www.google.dk/search?start=1&q=houseguard

Hvad er det så præcist for et tal, du ønsker, på den side, der kommer op?
Hvad dækker parameteren 'start' over?

(Ja, du kan godt høre, at mine erfaringer med SERP ikke er de store Confused)
Husk, at trykke på [Tak], hvis du kan lide et indlæg.
Husk, at trykke på [Accepteret Svar], hvis du kan bruge et løsningsforslag.
Til top
Soeren49 Se dropdown
Sølv bruger
Sølv bruger
Avatar

Medlem: 14.Aug.2014
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 105
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18.Aug.2014 kl. 17:23
Citat: EXCELGAARD EXCELGAARD skrev:

Undskyld, at jeg bli'r ved med at spørge dumt, men jeg er overhovedet ikke inde i SERP, og, hvad det er du prøver at opnå - men, jeg synes blot, at opgaven virker så spændende, at dette her vil jeg lige prøve, at lave Smile

Dit svar gi'r mig blot anledning til, at gentage mit spørgsmål: Er det ikke allerede det, du bestemmer ved at indtaste søgeord i de tre første kolonner???

Eller er det fordi, du helt vil have systemet med de tre kolonner helt elimineret, og blot selv manuelt indtaster alle dine ønskede kombinationer i kolonne 4?


Jeg er glad for at du vil se på det, det betyder meget hvis det kan lykkes at få elimineret de tre kolonner.

Til top
Soeren49 Se dropdown
Sølv bruger
Sølv bruger
Avatar

Medlem: 14.Aug.2014
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 105
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16.Aug.2014 kl. 22:05
Citat: Soeren49 Soeren49 skrev:

Hej

De 3 første koloner skal fjernes fordi at det resultat, der vises i kolonne 4 bliver alt for urealistisk og ikke mindst arket med resultatet bliver stort og uoverskueligt. Når jeg kommer op på mere end 100 søgeord forsvinder overblikket. Der for vil jeg gerne selv kunne bestemme indholdet i kolonne 4. Det er ganske almindeligt at ved søgeoptimering af en webshop kommer man let op på flere hunderede søgeord.

Jeg har arbejdet en del med søgeoptimering de sidste år og fået noget erfaring med forskellige søge tools.

Dette regneark/tools er måske udmærket, men jeg syntes ikke at det opfylder det jeg har behov for.


Til top
 Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum tilladelser Se dropdown

© 2010 - 2024 Dansk Regneark Forum - en del af Excel-regneark.dk