Dansk Regneark Forum
  Hjælp Hjælp  Søg i forum   Arrangementer   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind


Emne lukketForlænge en tidsplan

 Besvar Besvar
Forfatter
Hmmm Se dropdown
Forum Begynder
Forum Begynder


Medlem: 08.Maj.2010
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Forlænge en tidsplan
    Sendt: 08.Maj.2010 kl. 13:54
Hej Folkens!
 
Jeg står med det her problem!? (Nu skal I lige bære over med mig, for jeg er overhovedet ikke en ørn til det her og hvordan jeg beskriver det)!?
 
Jeg har en overordnet tidsplan, hvor nede i "ark1, ark2..." har jeg mine uger. Der taster jeg mine timer ind, så kommer de automatisk over på min hovedtidsplan, (og de bliver lagt sammen og det viser procenter, og lidt mere)
 
Men men...!
Min overordnet tidsplan går kun til 10 uger og der tilhørende ark1, ark2....MIT PROBLEM.. hvordan får jeg sat eks. 10 uger mere på ??? Det skulle gerne kunne indgå i samme beregninger som de 10 foregående uger, idet, den viser procenter på mangelende tid mv..
 
Håber at nogen er en lille idet om hvad jeg mener Confused samt måske har en løsning Tongue
Til top



Til top
Jan B. Hansen Se dropdown
Bronze bruger
Bronze bruger


Medlem: 15.Feb.2010
Status: Offline
Point: 64
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11.Maj.2010 kl. 10:29
Det er nok en smule svært at forklare
Når dit regneark er opdelt i faner, skal du først og fremmest oprette nye faner til de nye 10 uger.
Højreklik på en fane / Flyt og kopier / sæt flueben i 'opret kopi'
 
På hovedtidsplanen skal du prøve at gennemskue hvordan det er bygget op, normalt er det simple referencer til de enkelte uger som bruges, men kan dog være meget avanceret.
 
Har du mulighed for at uploade dit regneark et sted, så man kan tilgå det fra nettet?
 
JanB
Til top
Hmmm Se dropdown
Forum Begynder
Forum Begynder


Medlem: 08.Maj.2010
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20.Maj.2010 kl. 04:20

Hej JanB.

Tak forhenvendelsen samt råd.
 
Jeg har faktisk fundet ud af det. skal bare prøve det et par gange ( Så går det nok hurtigere at på det oprettet) Men det virker efter hensigten nu :)
 
 
 
Hygge
Til top
Jan B. Hansen Se dropdown
Bronze bruger
Bronze bruger


Medlem: 15.Feb.2010
Status: Offline
Point: 64
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20.Maj.2010 kl. 09:45

Sig endelig til en anden gang :-)

Du har ret, mange gange gør øvelse mester og man bliver så utroligt meget klogere.
 
JanB
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se dropdown

© 2010 - 2024 Dansk Regneark Forum - en del af Excel-regneark.dk