Dansk Regneark Forum
  Hjælp Hjælp  Søg i forum   Arrangementer   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind


Emne lukketVelkommen til Dansk Regneark Forum

 Besvar Besvar
Forfatter
Allan Se dropdown
Forum Admin
Forum Admin
Avatar
Forum Admin

Medlem: 03.Feb.2010
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 10329
Direkte link til dette indlæg Emne: Velkommen til Dansk Regneark Forum
    Sendt: 15.Feb.2010 kl. 01:21
Velkommen til Dansk Regneark Forum
 
Efter nogle år med Excel-hjælp via min side Excel-regneark.dk, synes jeg tiden efterhånden er moden til at lave et forum hvor alle rutinerede brugere af Excel kan dele deres erfaringer med mindre erfarende brugere.
 
Jeg har i temmelig langt tid besvaret disse supportmails selv, der er utroligt tidskrævende og faktisk ikke den bedste løsning for jer brugere, netop fordi jeg kun kan besvare spørgsmål ud fra min egen viden og holdning, sådan er det jo, vi har alle vores måde at gøre tingene på.
 
Dette forum skal bruges, jeg ved godt at starten som regel er lidt tung, men jeg håber inderligt at i alle vil tage god imod dette gratis tiltag og både stille spørgsmål, besvare spørgsmål og give mig feedback, positiv som negativ på dette projekt.
Jeg vil naturligvis gå foran og bevare alle de spørgsmål jeg kan.
 
Husk at: IDEER og VIDEN er den eneste ressource hvis værdi øges når den deles, så er der vel ikke andet at sige end: Grib til tasterne.
Med venlige hilsner
 
Til top



Til top
Erik Danielsen Se dropdown
Forum Begynder
Forum Begynder
Avatar

Medlem: 15.Feb.2010
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15.Feb.2010 kl. 08:11
Hej Allan
 
Dette forum vil jeg helt sikkert komme til at bruge rigtig meget, jeg har benyttet mig en helt del af at man har kunne skrive til dig og få gode svar og idéer.
 
Tak for en s.... god idé
Til top
Jan B. Hansen Se dropdown
Bronze bruger
Bronze bruger


Medlem: 15.Feb.2010
Status: Offline
Point: 64
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16.Feb.2010 kl. 12:17
 
Kanon tiltag Allan!
 
Specielt synes jeg det var på tide med en fejlretningslog (eller hvad det nu hedder) til BST-Utilities.
Det hele bliver 10 gange mere seriøst når vi brugere kan følge med i udviklingen.
Jeg krydser fingre for at dette bliver en succes.
 
JanB
 
Med venlig hilsen



Jan
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se dropdown

© 2010 - 2024 Dansk Regneark Forum - en del af Excel-regneark.dk