Dansk Regneark Forum
  Hjælp Hjælp  Søg i forum   Arrangementer   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind


Emne lukketKøre macro flere gange

 Besvar Besvar
Forfatter
MadsC Se dropdown
Forum Begynder
Forum Begynder


Medlem: 21.Nov.2012
Land: DK
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Køre macro flere gange
    Sendt: 21.Nov.2012 kl. 17:04
Hej for første gang.

Jeg har gennem noget tid været "med på en lytter" her på forum og nu kommer mit første indlæg.

Jeg har et problem med mit vba program i Excel som jeg håber nogen kan belyse.

Jeg har lavet et program som sætter data ind fra clipboard, og derefter begynder og sortere i det indpastede og indsætter ekstra colonner osv. Den del fungerer rigtig fint.

Problemet er at jeg gerne vil indsætte meget data, og programmet selv flytter det til det rigtige sheet, og det virker første gang programmet køre. Efterfølgende bliver det nye data pastet anderledes ind, og programmet fejler. 

Kan man gøre noget for at "nulstille" ens tidligere formateringer etc, og starte på en frisk hver gang programmet kører? Har selvfølgelig prøvet excels egen fjern formaterings løsning, men det sætter stadig data anderledes ind anden gang.

Ved godt det sikkert er svært at forstå hvad jeg mener. Hvis der er noget jeg kan gøre for at gøre det lettere forståeligt lad mig høre nærmere.

Med venlig hilsen Mads
Til top



Til top
PI Se dropdown
Sølv bruger
Sølv bruger
Avatar

Medlem: 07.Mar.2011
Status: Offline
Point: 294
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26.Nov.2012 kl. 18:31
Hej Mads
 
Prøv at uploade dit regneark - så vil det være nemmere at forstå din problemstilling.
Mvh. PI / Excel 2010
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se dropdown

© 2010 - 2024 Dansk Regneark Forum - en del af Excel-regneark.dk