Dansk Regneark Forum
  Hjælp Hjælp  Søg i forum   Arrangementer   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind


Emne lukketMødebooking ("Skoleskema")

 Besvar Besvar
Forfatter
ph123 Se dropdown
Forum Begynder
Forum Begynder


Medlem: 17.Aug.2017
Land: DK
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Emne: Mødebooking ("Skoleskema")
    Sendt: 31.Okt.2020 kl. 20:09
Efter at have googlet uden held - både efter engelsk og dansk - spørger jeg nu jer alle om hjælp. 

På min arbejdsplads, har vi halvårlige tilbagevendende mødebookinger. Lidt om baggrunden:
Der er 10 møder på et år. 
Der er to fysiske lokationer
Der er omkring 30 mulige deltagere, men kun 10 deltagere på hvert møde
hver deltager har forskellige præferencer. Nogle kan eksempelvis kun deltage på den ene lokation, andre kan ikke deltage på to møder i træk m.fl. 

Altså, der skal tages hensyn til en del forskellige forhold, som jeg godt kunne tænke mig, om jeg kan indtaste, hvorefter jeg kan se, hvilke deltagere der er til rådighed for hver enkelt møde. 


Nogen der kender et allerede eksisterende excel-ark, som jeg kan tage udgangspunkt i ?
Til top



Til top
Jørgen Christensen Se dropdown
Sølv bruger
Sølv bruger


Medlem: 31.Jul.2020
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 295
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02.Nov.2020 kl. 10:21
uploads/2709/Skoleskema.xlsx

Jeg ved ikke om forstår problemstillingen helt korrekt. Men jeg har oprettet en lille regneark hvor jeg bruger OG funktionen. Den ser på om forhold 1 og forhold 2 og forhold 3 o.s.v. er opfyld. Hvis de er det, får man resultatet SAND. Hvis ikke alle forhold er opfyldt får man resultatet FALSK. Håber du kan bruge det, ellers er du nok nød til at uploade et eksempel.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se dropdown

© 2010 - 2024 Dansk Regneark Forum - en del af Excel-regneark.dk