Print side | Luk vindue

Upload

Udskrevet fra: Dansk Regneark Forum
Kategori: Dansk Regneark Forum
Forum navn: Ris, ros eller gode idéer.
Forum beskrivelse: Er du tilfreds med Dansk Regneark Forum, eller kan vi gøre det bedre?
Web-adresse: https://forum.excel-regneark.dk/forum_posts.asp?TID=4001
Udskrevet den: 29.Mar.2024 kl. 00:25


Emne: Upload
Besked fra: Hans K.
Emne: Upload
Posteringsdato: 06.Sep.2019 kl. 16:17
Hej Allan
 
I et stykke tid har jeg ikke været i stand til at /topic662.html - uploade filer.
Filen dukker fint op i vinduet “Uploadede filer”, men når jeg trykker OK forsvinder alt der står i øverste felt til højre.
 
Er det noget du kan hjælpe med?
 
Venlig hilsen
Hans



Svar:
Besked fra: Skovgaard
Posteringsdato: 09.Sep.2019 kl. 08:21
Hej Hans,

Når jeg trykker OK, kommer der de fleste gange også en fejl medelelse, men hvis jeg så prøver igen, plejer den at gå igennem...

/Skovgaard


Besked fra: Hans K.
Posteringsdato: 09.Sep.2019 kl. 15:10
Det synes jeg, jeg har prøvet flere gange uden held.

Hans



Besked fra: Allan
Posteringsdato: 12.Sep.2019 kl. 14:02
Hej Hans

Tak for input.

Jeg har prøvet at fremprovokere fejlen og kan umiddelbart godt se fejlen som Skovgaard også nævner.
Jeg kan dog kun få fejlen frem hvis beskedfeltet ikke er aktivt.
En stensikker måde at få fejlen frem på, er at gå direkte til /topic662.html" rel="nofollow - /topic662.html" rel="nofollow - /topic662.html - upload uden at skrive/klikke med musen i beskedfeltet. Det er en fejl og jeg vil indrapportere den med det samme.
Hvis jeg derimod skriver i beskedfeltet eller blot klikker med musen så curseren (eller hvad det hedder nu om dage) vises, så kan jeg ikke fremprovokere fejlen overhovedet.
Jeg har testet i Chrome og internet Explorer.

Prøv lige om det virker hos jer, når i er opmærksomme på ovenstående.

Jeg har iøvrigt opdateret forummets software i dag, som skulle fixe en masse småbugs, men det lader ikke til at det løser netop dette problem.

//Allan




Print side | Luk vindue