Dansk Regneark Forum
  Hjælp Hjælp  Søg i forum   Arrangementer   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind


Emne lukketRediger indlæg ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Wiseguy Se dropdown
Sølv bruger
Sølv bruger
Avatar

Medlem: 09.Mar.2010
Land: DK
Status: Offline
Point: 204
Direkte link til dette indlæg Emne: Rediger indlæg ?
    Sendt: 19.Mar.2012 kl. 10:18
Når man har skrevet eller besvaret et indlæg, burde man kunne redigere dette (Hvis fejl /eller tilføjelse) ved at gå til "Indlæg Funktioner" og "Rediger indlæg"..............Er det en fejl at dette ikke kan lade sig gøre ?Confused
Wiseguy.
Til top



Til top
Allan Se dropdown
Forum Admin
Forum Admin
Avatar
Forum Admin

Medlem: 03.Feb.2010
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 10330
Accepteret svar Accepteret svar
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19.Mar.2012 kl. 12:57
Hej Wiseguy,
 
Jeg havde ved lanceringen bevidst valgt at låse for redigering, mest for at undgå forvirring mht. redigerede emner.
Jeg kan godt se at det er hensigtsmæssigt at kunne redigere sine emner f.eks. hvis man har lavet en tastefejl eller andet.
 
Jeg har nu aktiveret muligheden for at man frit kan redigere sine egne indlæg, op til 30 minutter efter man har skrevet dem.
Hvis man redigerer sit emne uden for dette tidvindue, vil det blive noteret på emnet hvem der har ændret og hvornår ændringen er foretaget.
Det burde kunne løse problemet med slå/tastefejl.
 
//Allan
 
Til top
Wiseguy Se dropdown
Sølv bruger
Sølv bruger
Avatar

Medlem: 09.Mar.2010
Land: DK
Status: Offline
Point: 204
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19.Mar.2012 kl. 20:57
Citat: Allan Allan skrev:

Hej Wiseguy,
 
Jeg havde ved lanceringen bevidst valgt at låse for redigering, mest for at undgå forvirring mht. redigerede emner.
Jeg kan godt se at det er hensigtsmæssigt at kunne redigere sine emner f.eks. hvis man har lavet en tastefejl eller andet.
 
Jeg har nu aktiveret muligheden for at man frit kan redigere sine egne indlæg, op til 30 minutter efter man har skrevet dem.
Hvis man redigerer sit emne uden for dette tidvindue, vil det blive noteret på emnet hvem der har ændret og hvornår ændringen er foretaget.
Det burde kunne løse problemet med slå/tastefejl.
 
//Allan
 
Det er da også en udmærket løsning  Allan. På en 1/2 time burde man jo også kunne nå at redigere for fejl og mangler.Thumbs Up
 
Wiseguy.
Til top
Allan Se dropdown
Forum Admin
Forum Admin
Avatar
Forum Admin

Medlem: 03.Feb.2010
Land: Danmark
Status: Offline
Point: 10330
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19.Mar.2012 kl. 21:14
Ja da, og kan man ikke nå det inden for ½ time, så bliver indlægget bare stemplet med dato for redigering.
 
Man tak for input Wiseguy, brugervenligheden skulle jo gerne være i højsædet.
 
//Allan
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se dropdown

© 2010 - 2024 Dansk Regneark Forum - en del af Excel-regneark.dk